• Poznaj nasze produkty

  • Poznaj nasze produkty

    Kupuj w zestawie i oszczędzaj!

    Wydaj 50,00 zł więcej i otrzymaj BEZPŁATNĄ dostawę!
    Nasza historia

    Zaangażowana, niezależna francuska marka rodzinna, od 1950 roku 

    Wszystko zaczęło się w 1950 roku, kiedy to Paul Berthomé postanowił nawiązać współpracę z farmaceutą Claude’em Guillon, aby stworzyć pierwsze mleczko oczyszczające, opracowane specjalnie dla skóry niemowląt. Oprócz osiągnięcia innowacji technologicznej, wprowadzili oni również sposób na wygospodarowanie wolnego czasu dla rodziców – w tamtych czasach było to tak naprawdę równoznaczne z czasem kobiet.

    Po 70 latach i wielu milionach dzieci, których skórę uczyniliśmy zdrową i miękką, nasze ambicje są nadal takie same: stać u boku rodziców i ułatwiać im życie, dzięki produktom ze składnikami naturalnego pochodzenia do pielęgnacji skóry.

    1950

    Paul Berthomé we współpracy z farmaceutą Claude’em Guillonem stworzył pierwszy mleczko oczyszczające, opracowane specjalnie z myślą o delikatnej skórze niemowląt. To nie tylko przełom techniczny, ale również nowatorski sposób na odciążenie rodziców w codziennej pielęgnacji.

    1977

    Firma rozpoczęła produkcję własnych roślinnych składników aktywnych (ekstraktów, destylatów, olejów, maseł, pudrów), wykorzystując zielone technologie przyjazne ludziom i środowisku – takie jak destylacja molekularna i biotechnologia.

    1982

    Została powołana Fundacja Mustela, aby wspierać projekty badawcze i rozwojowe dotyczące dzieciństwa i rodzicielstwa na całym świecie.

    2004

    Jean-Paul Berthomé, syn założyciela, podpisuje Globalny Pakt ONZ – przełomowe zobowiązanie na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

    2012

    Mustela publikuje przełomowe, ogólnoświatowe badanie na łamach British Journal of Dermatology. Stało się ono podstawą ważnych odkryć dotyczących niedojrzałości bariery skórnej u dzieci poniżej 2. roku życia oraz czterech typów skóry, które dziedziczymy już od urodzenia..

    2018

    Mustela otrzymuje certyfikat B Corp – prestiżowe wyróżnienie przyznawane firmom, które dążą nie do bycia „najlepszymi na świecie”, lecz „najlepszymi DLA świata”.

    2019

    Podczas Konferencji ONZ w sprawie zmian klimatu, Mustela zobowiązała się wspierać realizację globalnych celów klimatycznych do 2050 roku.

    1950
    1977
    1982
    2004
    2012
    2018
    2019

    Odkryj nasze kultowe już produkty Mustela, przekazywane z pokolenia na pokolenie.

    1 - Mustela Poland - 1
    1/9
    1957 - Pierwsze mleczko oczyszczające dla dzieci
    2_nasze_produkty - Mustela Poland - 1
    2/9
    1960 - Pierwsza gama produktów ochrony przeciwsłonecznej Mustela do pielęgnacji delikatnej skóry dzieci.
    3_nasze_produkty - Mustela Poland - 1
    3/9
    1979 - Wprowadzenie asortymentu Mustela dla kobiet.
    4_nasze_produkty - Mustela Poland - 1
    4/9
    1987 - Wprowadzenie pierwszego żelu do mycia włosów i ciała " 2 w 1" oraz pierwszego kremu do okolic pieluszkowych Mustela.
    5_nasze_produkty - Mustela Poland - 1
    5/9
    1990 - Wprowadzenie pierwszych chusteczek dla dzieci.
    6_nasze_produkty - Mustela Poland - 1
    6/9
    1994 - Wprowadzenie gamy produktów Mustela "9 miesięcy": kompletna gama produktów do pielęgnacji zmieniającej się w czasie ciaży skóry kobiet.
    7_nasze_produkty - Mustela Poland - 1
    7/9
    1999 - Wprowadzenie PhysiObébé® : pierwszego płynu do oczyszczania skóry bez konieczności zmywania - wprowadzenie nowej procedury oczyszczania(nagroda JPMA Innovation Award/USA).
    8_nasze_produkty - Mustela Poland - 1
    8/9
    1999 - Wprowadzenie gamy Stelatopia, produktów przeznaczonych do pielęgnacji skóry atopowej.
    2008 - Mustela Poland - 1
    9/9
    2008- Wprowadzenie na rynek Stelaprotect – pierwszej linii produktów przeznaczonej specjalnie dla bardzo wrażliwej skóry niemowląt i dzieci.

    Nasz zakład produkcyjny, od 1957 roku.

    Od 1957 roku 95% naszych produktów jest produkowanych w naszym zakładzie produkcyjnym w Epernon, w Eur-et-Loire we Francji.

    Od 1957 roku zapewniamy kontrolę nad naszym łańcuchem wartości od A do Z: od badań do produkcji i wprowadzenia na rynek. Celem naszej strategii jest lepsza kontrola bezpieczeństwa i jakości produktów.

    Niezależna firma rodzinna

    Obecnie Mustela nadal jest marką rodzinną: Należy do rodziny Paula Berthomé, założyciela Laboratoires Expanscience. Jego syn, Jean-Paul, stoi obecnie na czele firmy.

    Dlaczego chcemy pozostać niezależni?

    Strategia ta ma po prostu na celu zapewnienie, że łańcuch wartości firmy jest kontrolowany od A do Z: od badań po wprowadzenie na rynek – co oczywiście obejmuje również kontrolę jakości produktu i bezpieczeństwa.

    Nasza niezależność zapewnia również, że zawsze stosujemy strategię nieustannego doskonalenia w kierunku neutralnego, a ostatecznie pozytywnego wpływu na nasze środowisko i świat.

    Nasze credo jest proste: Staraj się czynić lepiej każdego dnia.

    Dowiesz się więcej

    jestesmy_odpowiedzialni_wobec_naszych_dzieci - Mustela Poland - 1
    NASZE ZOBOWIĄZANIA
    Jesteśmy odpowiedzialni wobec naszych dzieci
    w_naszych_produktach - Mustela Poland - 1
    W NASZYCH PRODUKTACH
    Tylko najlepsze składniki - to wszystko!
    fundacja_mustela - Mustela Poland - 1
    Fundacja Mustela
    W 1982 została utworzona Fundacja Mustela w celu wspierania projektów badawczych i rozwojowych dotyczących dzieciństwa i rodzicielstwa, na całym świecie